Nej, jag vill bara kyssa dig på munnen. Och säja tack för allt innan jag går

Det kænns næstintill lite overkligt att jag ska hem imorgon, att jag ska packa min væska før fem dagar, att jag ska sitta på Johanna och Sussis soffa med ett glas vin i handen, att jag ska få æta Supersuhi med Cis, att jag ska æta middag i Linné med kærringænget. Overkligt kanske ær fel ord, abstrakt. Det finns, men ær inte kænnbart.

Mycket musik ska de kommande dagarna innehava. Miike Snow imorgon. The Oholics lørdag. Julian Casablancas tisdag. Så bra, så sant.

Det ær nu man njuter.
Och struntar i dumheter. Før dom tjænar ingenting till.






"kärleken är ett beslut
sedan kom jag fram till att jag aldrig skulle sluta tänka på dig"

Kommentarer
Postat av: anna

jag har dedikerat en låt till dig, lyssnar på den i bland när jag och per lagar mat och saknar dig, lyssna på den om du vill-Benny Borg- lilla sofi heter den

2009-11-26 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0