Du trodde säkert att jag hoppats, på nått som aldrig ska bli av. Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav


Brukar aldrig ens sikta blicken mot klockan. Men idag, det ær det enda jag har gjort idag. Segt och melankoliskt. In kommer fd anstællda med stora magar, ute skiner solen, hær sitter jag.

På freeedag sætter jag ner mina føtter på Gøteborgskt mark. Kanske den bæsta kænslan jag kommer kænna tills.. tills vidare. Miike Snow med Johanna, lunchdag med mor, dunderhænga med Cissi.. Gærna på en gång.


En genomkjedelig dag, men snart ær den øver.
Och snart ær allt annat øver också. Jag har slutat vænta.

Kommentarer
Postat av: lindy

Söndag, kanske är den bästa dagen på ditt gbg besök!!!! Då har du oss alla pinglor för dig själv ;) miss u! Puss

2009-11-25 @ 16:47:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0