Så Billy ringde mej tidigt en morgon och fråga om jag skulle hänga med Jag fråga: Vart? och han svara: Bort!

Valborg var fantastiskt. Världens bästa väder, himla fint sällskap och galet god mat! Nöjd.
Vi satt från halv fyra till vetinteriktigt och bara njöt. Solen stekte och det var rentutav perfekt! Den knäppaste idén var nog när vi drog till Cissi för att första (?) när vi redan satt i en park. Alla drog till Sticky utom jag och Viktor. StyrbordBarbord lockade mer. Tjöta mest hela kvällen. Det var också jäkligt trevligt, och fruktansvärt otippat. Och kallt. Jag hade glömt min jacka hos Cissi. Wellwell, Johannas soffa var lika skön att sova i som den var förra sommaren. Det blir nog ett par nätter där denna sommar också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0