Om du vill ha mig, nu kan du få mig. Lura mig nej, nej vad folk än säger

Ständig förnekelse. En aktivt vald förnekelse, det blir liksom lite lättare så. Eller brutalt mycket lättare tillochmed. Ena stunden känns allt lätt, fjäderlätt. Andra stunder virar sig ångestmanteln runt mig och jag dras ner i någon slags nedstämd trans. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra åt det. Förmodligen existerar ingen lösning. Det blir väl till att fortsätta med denna förnekelse tills den försvinner av sig själv. Om den någonsin gör det.
Det gör ont och jag vetintevad. Hejdå


Update:

Varför är jag tjej? Killar är svin. Alla killar är svin. Det finns inte ett enda undantag. Jag gillar killar. Förbannad och bedrövlig icke bra kombination. Kniven i hjärtat

Kommentarer
Postat av: Johan

Löjligaste tragikinlägget? Du är ursäktad, eftersom du med största sannolikhet var ofantligt full när du skrev det här, och eftersom jag med största sannolikhet var ofantligt full när jag skrev det här...

2009-05-24 @ 04:45:53
URL: http://schooner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0