Och jag gick där, mitt i våren, den lyckan var kort. För in kom du och var vackrare än vad jag var.

Morrn.

Har precis tvättat bort nattsuddet i ögonen, nu ska jag första kannan kaffe bryggas och en liten frukost ska ätas. Morgonrutiner har guld i mund. Jag har drömt massa konstiga och otippade grejor denna natt, vilket gör min hjärna än mer snurrig. Det är lite jobbigt och en aning frustrerande att koppla ihop alla saker med drömmar, eftersom jag hellre sett att det var verkligehet. Nåja, man kan inte få allt.

Ikväll slår bingon till igen, denna gång på Kontiki, denna gång på en tisdag. Efter en titt ut genom fönstret upp mot himlen så slår jag fast att det kommer bli fantastsikt ikväll. Himlen! Solen! Vinden! Känslan.. Jag Cecilia och hoppashoppas Sabrina ska sätta oss en stund i Slottskogen och filosofiera över allt innan vi går över bron till Kontiki. Ikväll hinner man nog dessutom ta tåget+bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0