Och dom kan ta mig dit dom vill, man får vara glad att finnas till

Gårdagen innebar quiznight på Kellys med två pumor vid namn Boel och Lindy. Vi var faktiskt oväntat duktiga och kammade ihop 19 points. Vinnaren fick väl iofs cirkus 36 poäng, men vi var nöjda som katten. Kanske lite väl nöjda, vet inte. Iaf, givet att jag och Boel inte orkade med vårt sista tåg = vi sov i Linné. Så mittemellan dessa pumor fick jag slumra in inatt. Ska det va, så ska de va! Kanske är min nya fetisch att klämma in mig mellan två andra personer. Könet, påklädnad, nakenhet, plats spelar ingen roll -  jag trivs endå!
Idag degade jag och Lindy i sängen till halv tolv eller så. Kvinnan fixade räkningar, medan jag kikade på Extreme Home Makeover, med tårar i ögonen. Sedan bar det av med raska steg till Haga och Jacobs för en finfinfin frukost i den stekheta solen. Vardagslyx är den bästa lyxen.
Imorgon är det bingo! Hoppas på ett fint gäng som deltar. Och jag lovar denna gång att inte välta ut Jonas shot. Lovar! Emanuel ska spela också. Lyssna: Emanuel.


Spelar min åsikt ens roll? Gjort är gjort, handling är handling. Det var inte upp till mig. Ord i allmänhet är ofantligt överflödiga. Slut. Punkt. Ssch. Tyst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0