Och alla tjejerna stod kvar med fötterna på marken trots att vi gick förbi. Alla höfter svängde fint när sommaren började tidigt trots att det var förbjudet

Vilken jäkla hel-dag!

Mor ringde mig i morse från övervåningen typ 07:09 (jag trodde det var jobbet och suckade aningen för högt för mig själv, halvsovandes) Vid halv nio åkte vi till allas älskade affär, Gekås. Jag shoppade tamejtusan loss för 554 kronor. Tog emot lite, men det var bra saker. Typ eltandborste. Min förra har jag inte packat upp sedan Oslo 2007, så det kändes aldrig aktuellt att använda den. Jag ska slänga den.
Sedan for jag till Götet, Sabrina och jag tog Kba-tåget och mötte Cissi i stan. Vi vandrade runt. Jag inhandlade även där massa saker. Ett par horskor, en jeansjacka i en väldigt diffus färg och en chillidill kofta. Kanske borde börja mode-blogga, har endå fått förfrågningar... inte. Sedan skulle nästa vän dyka upp, Johanna. Vi käkade sushi, traditionellt nere vid vattnet, eftersom solen hade lyckats kämpa sig fram genom regnmolnen.

Jag är hemkommen, trött, sliten, ganska äcklig, inte så snygg men extremt peppad förn imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0