Nej, inget smärtar en hjärtlös man. Säg vad en man utan hjärta inte kan.

Dessa måndagar. Måndagar - tisdagar är den nya helgen. Man har alltså två helger i veckan. Torsdag-fredag-lördag. Och så Måndag-tisdag då. Kanske en av de snurrigaste kvällarna på extremt länge. Trion Sabrina Cecilia och Soofie började på Oxledsvägen 121 och satt på en säng. Halv tio entrade vi Pustervik. Alldeles för mycket bekanta ansikten för att jag skulle hänga med. Tjoade och hejade kanske lite väl exalterat när Hampus och AL fanns i min åsyn. HEEEEEEJVAKULATTSEER! Det kunde inte misstolkas.
Cissi erbjöd mig, Viktor och Sune sängplats på samma adress som tidigare nämnts. Jag ber om all förlåtelse till Camilla som vi väckte vid helt fel tillfälle, med tanke på hennes kommande arbetsdag. Morgonen, förmiddagen, eftermiddagen, hela dagen var en enda stor zombieröra i min skalle. Tror det kan kallas bakrus.

Jag träffade Joooosie i stan, vi käkade i sushi och tillkom i sällskapet gjorde två till.

JOSSAN ÄR HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0