Med prat om hur allting ska bli. Omgärdat av ett ganska rödkindat hemlighetsmakeri



Ofantligt peppad är jag, inför denna afton. En bunt extremt trevliga och roliga damer ska se Lindys polare Ola lira lite på Pustervik, C.AARMÉ :) Inbillar mig ganska kraftigt att det inte kan bli annat än succé. Kanske även för bandet, mest för oss.

Nu ska jag städa åt mor och sedan göra mig en rejäl riktigt jäkla frukost. Jossan och jag ska flanera lite i Göteborg, se om det finns nåt fint till Sanna, som har middag imorgon. Sedan hem till Anna i fina lägenheten och göra sig iordning + värma upp lite!




kyss mig nu, innan allt tar slut

Kommentarer
Postat av: Sabrina Tonårshäxan

Nothings gonna change my world.

2009-05-08 @ 15:36:51
URL: http://sabrina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0