Kan stoppa tid som han, be mig komma dit som han, få allt att kännas fint som han?

- Nä, det är det ingen som kan.

Nu ska jag besöka Johanna i Kålltorp. Hon är numera roomie med Sussi. En känsla som infinner sig är att det kommer nog bli en hel del härliga kvällar där. Vi har ju nu uppenbarligen mycket att diskutera då Johanna och Sussi kommit på en briljant idé som vi förhoppningsvis ska genomföra! Ljuvligt.
Undra om Boel sitter på Fyren imorgon. I så fall ska jag nog traska förbi med en kaffetermos och nybakade bullar. Man behöver uppmuntran i plugget. Undra när det är min tur. Att plugga alltså. Att bli uppmuntrad också för den delen.






Och varför ingen sa: "..snart... är det över..'"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0