Inte är sanningen ljuvlig och ren. Nej, snarare bitter och besk

AAAAAAJ! Mitt huvud känns otroligt stort idag. Som om hjärnan inte riktigt får plats. Det dunkar väldigt obekvämt. Jag vet varför. Nåväl, jag är nöjd att jag lyckades orka åka ända hem. Idag r jag väldigt nöjd med det. Ett matfyllt kylskåp och gårdagens fredagsmat. Haha.
Idag ska charmiga Fam Johansson ta en runda i stora staden Göteborg. Mina syskon ska få avslutningskläder, jag honkar mer för restaurangmatens skull. Gôtt! Min ork ligger på nivå ett av tio så kanske borde jag avstå.

Undra hur flickorna hemma hos Anna mår?





det kommer bli som förut, det kommer bli som innan

Kommentarer
Postat av: cecilia

Du får skylla dig själv kompis. ;)

2009-05-09 @ 15:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0