Fyll på mitt glas, för inget händer här. Fyll på mitt glas, för jag vill veta allt. Jag berusar mig för din skull

Jag har gjort det igen. Karatefylla. Snedfylla. Oskön jävla patetiskt fylla. På en tisdag. På Kontiki. På ett ställe med alldeles för mycket folk.
Jag skulle vara lite "rolig" och låtsas-sno Jonas shot som han hade ställt på vårt bord, eller rättare sagt en bricka med flera shots och öl. Jag ställde ut till mig och Jossan, fast det var ju inte våra.. "KUL" Så mitt i mitt fantastiska skämt lyckas jag välta en shot, givetvis. Så Jonas ber mig köpa en ny. Då blir jag sur och tycker att det var ju inte mitt fel, men han insisterar på att jag ska köpa. Surt (?) går jag fram till baren och köper shoten som jag inte ens kan uttala namnet på. Skammen flyter omkring i min kropp. Ångest igen. Bra Sofie. Lyckat. Pinsamt. Utskämd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0