Du gav mig ingenting. Nu är det allt jag har kvar.

Det blev ingen catch-up med Johannes.
Det blir ingen Dubliners med Cissi och Bobban.
Det blir ingen öl.

Allt det var av mig redan förutspått. Så istället jag begav mig till Cissi för lite gött häng under obestämd tid. Inte en enda kopp kaffe fick vi i oss. Däremot smaskade vi på lax, potatis och en hejdundrande god sås. Vi åkte till Systemet. Jag lämnade kvar mina i kylen i Partille, vi ses ju imorgon.
På lördag ska Jossan komma hit och mysa och bada bastu. Trevligt så in i bomben kommere bli.

Jag börjar bli lite sick. Halsen spökar och likaså min trötthet.
Det är endå ganska bra att förutspå saker. Och samtidigt lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0