Tomejto - Tomaato

Jag gjorde en finfin tomatsoppa till lunch idag. Mor min tyckte inte om den alls, men psch, who is she to tell? Den var god! Tyckte jag. Återigen en ensam, betänksam dag. Det blev inget visit i Götlabörg, jag orkade inte, haha. Istället låtsades jag vara hemmafru i att hänga tvätt, brygga kaffe, göra egen lunch, yeah you name it.
Och Frölunda spelar hockey nu, exalterande! Jag vevar med armarna och tjuter ut lite ljud titt som tätt, precis som att jag vore superinsatt. Jag är inte så insatt, men jag blir dramatisk när saker händer, fast jag knappt vet om det är sportsligt eller osportsligt. Dom brukar slåss iaf, det har jag sett. Inte okej.

Imorgon är det fredag och det är lika med fikelifika med Emelie och Boel i Kungsbacka, sen återvända hem för middag och lite mesigt firande av min sextonåriga lillebror, som snart är lika gammal som jag typ. Lördag blir förmodligen Sticky med Cis och Sab. Sweet.
Nu ska jag kolla hockey igen. Rena, rama träningspasset för mig också.




Baaababeli-bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är smalast snyggast? Vad tycker du?



" rel="nofollow">http://knowles.blogg.se/2009/march/jessica-simpson.html#comment*

2009-03-12 @ 20:46:21
Postat av: Anonym

bara så du vet såg jag matchen på plats! fick biljetter av jobbet för att jag e så jävla bra ;)

2009-03-12 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback