Tantligan

.. ska träffas somsagt för lite kaffe och en himla massa tjöt och skitsnack. Det är väl sånt vi fruntimmer klarar av allra bäst. Och lite andra - ganska många - andra grejor också.
Jag har med mej lite öldrickarvirke om så skulle behövas, + att min otroligt stora summa lön har fallit in på konotot och kan ju därmed användas hos diverse dryckeshandlare. Fredag ju. Och jobb imorgon 07:15... dock bara till 12:15 så lite får man stå ut med. Fredag.
Jag längtar till sommaren, till solen, till parkerna, till grillkvällarna, till nattbaden, till de långa nätterna, till de ljusa mornarna, till berusningarna, till de uppvärmda bergshällarna. Åååh.








natten tog oss dit - till klubb och spriten

Kommentarer
Postat av: cecilia

hahahahaha due fan min soulmate soppan!!! ;:D;DD;D

2009-03-27 @ 13:35:24
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: cecilia

vi klarar också av att bestiga stora berg...............

2009-03-28 @ 02:27:13
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi klarar också av att bestiga stora berg...............

2009-03-28 @ 02:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0