Sophiero

 .. hon är från Mölndalsbro.

Jag har jobbat denna afton, lika trevligt som alltid. Men nu är jag matt som jagvetintevad. Liksom lite förlamad, handlingsförlamad, seg, dåsig, men känns bra så in i bänken att jag har en anledning. Det är minsann inte ofta. Jag är inte känd för att arbeta mycket precis .. Men ska försöka få lite ändring på det. samla ihop till en deposition till Oslo :) Jag längtar redan dit. Oslo är min andra stad i favoritlistan, Göteborg vann. Jag och Jossan entrar förmodligen, förhoppningsvis den staden typ juni 2009. Inom en snart framtid skall jag maila det gamla företaget jag arbetade för. Hoppas på work.







Nu ska jag borsta gaddarna och bänka mig framför tvn. O&O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0