Såld!

Jag kan inte sluta lyssna på The Kooks. Det går inte. Vid ett flertal tillfällen har jag försökt mig på lite andra band, artister, men i slutändan förstår jag ändå att det är Kooks jag vill lyssna på. I sommar ska jag få se som live. Amazing! Amagad. Fantastic. Fabolous. Mmmm!

Idag har jag arbetat. Gött. Vaknade i morse i Lindys lägenhet, med Sabrina. Vi sov i the dudes säng. Däckade kanske det heter. Sticky igår var jäkligt underhållande. Eller jag och Sab underhöll oss själva med att diskutera med californiska chalmerister :) Man blir ju otroligt bra på engelska när andan (eller fyllan) faller på. How come? Ingen aning. Men bra var vi iaf.

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0