Rödvinsläppar

Igår var det en trevligt, intensiv och tyvärr ganska kort kaféträff med Boel och Emelie, en och en halv timme lyckades vi iaf skrapa ihop efter lite rundtur för att hitta plats på ngt fik. Iaf mycket trevligt :)

Jag kom hem, käkade god mat, drack god öl och ville UT. Jag ringde de precis nämnda flickorna samt Robin. Ingen ville/skulle ut. Nähä. Men till slut var jag nöjd med min då hittintills lugna fredagskväll.
Sen kom mina föräldras vapendragre i form av Ina och Dick. Det var väl där någonstans som kvällen ballade ur. Ett par vinflaskor senare har vi seriösa snack om allt mellan himmel och jord till småtimmarna närmar sig. Jag kom i säng 03:24 och var nöjd med kvällen som alltså inte blev så vidare lugn. Är ju mer bakfull nu än vad jag hade vair med en normal utgång. Well well.
I afton blir det Sticky med Sabrina och Cis och förhoppningsvis Boel! Yeey.





Nu ska jag snart bada bastu och bli av med bakruset. Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

rödvinsläppen, dags att uppdatera

2009-03-21 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0