Rätt gôtt

Jag stannade hemma, hemma från alla spektakel som äger rum idag. Inflyttningsfest hos Jessica (som jag har dåligt samvete för att jag hoppar över), chillmys hos Cis och radiraj hos Lindy. Min kropp säger nej så mycket att inte ens en öl kan få det till ett ja. Och som grädden på moset ska jag arbeta imorgon kl kvart över sju på morgonen. Mer ovärd bakfylla än då existerar nog inte. Och idag har det varit otroligt jobbigt med bakfylla. Anxiety. Nä kanske inte men vet inte vad det är. Urk.

Jag är ensam också. Mamma är på fest i Mölndal, bror är ute och busar, lillasyster sover hos en buddie och här sitter jag med en klump i magen.




Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0