Och aldrig nekat mig det ena eller andra, och levat livet, tills jag krossades en dag

Tänka sig att förnimmelsen av att man har insupit alkoholdryck träder fram på eftermiddagen. Tänka sig att under de få , men fem, arbetstimmarna jag utförde idag kunde ingen på jorden (inte ens jag) misstänka att sanningen låg däri, i alkoholens värld. Men nu, nhu kan jag med bestämdhet säga och visa alla att så är sanningen.
Ikväll kanske jag ska träffa Sabrina igen. Jag hoppas på det. Rastlösheten är något av det värsta jag dras med. Haha! Kan man vara rastlös fast samtidigt lat? Kan inte bestämma mig, men jag tror att det är så jag fungerar. Jag tror verkligen det.









tja

Kommentarer
Postat av: Sabrina

s nyggt

2009-03-28 @ 19:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0