När jag var fjorton år snodde jag en gås på Skansen

Fast egentligen så gjorde jag inte det.

Fy usch och ganska mycket mera fy. För nästan exakt fyra timmar sedan kom jag hem. Jag öppnade dörren, hämtade en cola light i kylen och somnade, efter ett par klunkar givetvis. Nu sitter jag här, lite snurrig och bortkommen med vetskapen om att jobbet väntas. Ibland är livet inte okej. Inte helt okej iallafall. I vilket fall som helst så är det bara till 12:15, så jag lär klara det.
Igår vare lite kafferep somsagt. Sen lite Allum - köpcentrenas köpcenter - för att kolla lite. Det resulterade i varsin grön påse med dryck. Hem till Cis igen, varma mackor på menyn och det var gott. Våra gröna påsar och vi åkte till Jon i Jonsered på Jons Väg (sant!) och drack upp det tillsammans med ett sällskap. Trevligt. Inte fina bilder.





Morrn morrn. Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0