Måndagsbarn

.. skulle man kunna kalla mig. Måndag är den nya lördagen för mig, stryker lördagar ur festlighetssammanhang och lägger till måndagen istället. Så har det varit sen första bingo-besöket i december (november?) med ett få undantagstillfällen. Jag är nöjd med mitt val. Denna afton ska jag med flera andra fira Mikaela "Lillen" Lindblom som fyller hela 21 år. Känner på mig att det kommer bli en himla himla trevlig kväll. Bara man inte träffar läkarstudenten igen. Eller filmaren. Eller finsmakaren.
Iaf. Nu ska jag fixa i köket år mor, slänga in en tvätt och ställa mig själv i duschen. Det är storm ute eller nåt. Inte okej.







jag ch mina vänner gör oss extremt bra på bild.

Kommentarer
Postat av: cecilia

det är också ett faktum. det och att din mamma verkar kickass, till skillnad från virra surkartar till morsor.. <3

2009-03-30 @ 16:48:34
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart kommer denna bilden ifrån?

2009-03-30 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0