Luke Pritchard

Är min nya Julian Casablancas - och även finare

Så iaf. Uppdatering. Jag ska nu flytta hem till Åsa igen. Klickade inte riktigt med den tänkta roomien. Inatt bråkade vi som  treåringar efter att jag och Johanna kommit hem från Pingisklubben. Jag tog hans handduk och torkade av spillet på bordet, för ngn hade använt min. Helt otroligt mogen är jag ibland. Well iaf. Kålltorp har aldrig varit och kommer aldrig bli mitt hem. Nästa gång skall jag bo själv eller med någon jag känner innan. Man vet aldrig var man hamnar annars...

Pingisen igår var fantastiskt rolig. Lite chill hemma hos Linn och Mikaela först. Lite tjöt, garv och vin senare gick vi till Pustervik. Mycket folk och denna gång träffade jag bollen lite bättre. Johanna "dramaqueen" Wignell fixade dit polisen eftersom ngn hade tagit hennes plånka. Haha. Ska de va action, så ska det!
En av de konstigaste kvällarna/nätterna på länge. Men nu är det över.





Jag klarar inte av att bo med fem personligheter

Kommentarer
Postat av: Anonym

no job no money no house!

2009-03-03 @ 13:47:41
Postat av: sabrina

wooot. lol.

2009-03-03 @ 15:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0