Jöbba

Ahmen. Fredagskvällen blir ett arbetspass. Ska förmodligen ta en öl med Klara efter det, om jag orkar. Min kropp är helt lealös. Inte för att det var speciellt hårt på Jazzhuset igår eller att jag gjort ngt anstr'ängande, men man är ju inte tjugo längre.
Iaf spelningen var helt okej, så dock inte hela.

Imorgon vet jag inte vad jag ska prioritera. En kaffe med John på dagen är ju inga problem men sen chill hos Lindy eller inflyttningsradiraj hos Jessica. Kruxet är då mitt lilla lilla arbetspass på söndag 7:15-12:15. Det är ju bara fem timmar men tänker verkligen inte vara bakis ett dugg. Allra helst, tar jag bara en kaffe och sen chillar hela kvällen. Men min karaktär existerar inte så jag kommer sluta på någon av de festligare tillställningarna endå. Åh, typiskt.





!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0