Nu får jag sopa spillrorna av brustna hjärtan från mina skor.

Idag har jag varit vuxen tillsammans med Johanna och Susanne. Vi har utfört vårat första möte, i vårat nya projekt, som kommer bli dunder. Super. Mega. Fab. Sweet. Awesome. Grymt. Svinbra. Goodie.



Nu tänker jag inte vara vuxen förän 15/6 igen. Man blir aldrig vuxen, bara äldre? Äh, vet inte. Tröttheten har tagit överhand och jag hade mer än gärna lagt mitt huvud på mina mjuka kuddar och somnat tills.. fredag. För på fredagar är alla glada och ser fram emot helgen. Hela mitt liv är en helg nu. Och har så varit länge, kanske för länge. Men man ska passa på. Snart blir man äldre - inte vuxen - och då kan man inte låtsas att helgen är bestående, oändlig.

Det blir ingen bingo imorgon.

Vi får ingen bäbis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0