Nu är det lika långt till stjärnorna, som stjärnorna till dig

Ofantligt brun- samt rödbränd. Det gör lite ont, men det hör sommaren till. Idag ringde en av mina kära festivalare till mig och ställde frågan "Reggaefestival på Röda Sten, på?" Utan att blinka även fast jag hade sand i ögonen, så sa jag: Ja! Det kan bli en av de finaste tillställningarna i år. Även det. Sedan har det snackat om Öland Roots, av en annan festivalare. Och det lockar ju mer jag tänker på det, plus att i samma veva kan jag hälsa på min dude Cissi som workar på Öland. Dock vil jag inte känna mig påträngande, i synnerhet inte hos de som ska på festivalen. Hos Cissi vet jag att jag alltid är välkommen. Vi får kika på det.

Jag ska ha kräftskiva när jag fyller 21. Ni är välkomna. 22 augusti. Jag vet, senaste laget, men ha hänsyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0