Hoppas du finner, det du så intensivt letar efter. Om man suddas ut från kartan, så vet du var man har mig

Pajskalet står på kylning i frysen, snart skall fyllningen i och den ska in i ugnen. Imorgon lär bli en fantastiskt trevlig dag samt kväll och kanske även natt. Att sätta tänderna i potatis, sill och gräddfil vill jag nästan kalla lyxigt. Eftersom det sker så sällan.

Sedan återstår lördagen. Som först innabär att all festivalpackning ska dumpas hemma hos Anna i Linné eftersom kvartetten skall sova där natten till måndag. Efter det: jag Sabrina och Cissi sitter på en buss påväg till poolpartajet som skall äga rum.

Det snurrar i min skalle, bokstavligt talat. Känsloladdade möten, känsloladdade tankar, känsloladdade känslor.

Jag mår lite illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0