4U.4ME

stjärnorna lever på natten. och de gör vi två med. med dej vill jag möta dagen. men du är för fin för det. skuggorna växer till monster och jag skulle hellre dö, än att låta dom ta dig, för du är för fin för det. och det finns dom som säger, att det aldrig är försent, och jag hatar att ni säger det. och jag hatar er. kan ni lämna mig ifred? jag har plockat varenda krokus i vasaparken. till dig har jag sjungit min sång. jag har tillochmed försökt att skriva dikter till dig. men du var för fin för dom. jag har varit i london och paris. jag har var't back in the u.s.a. men du vill inte låta dig hittas, nej. för du är för fin för mig. och det finns dom säger att det aldrig är försent. och jag hatar att ni säger det. och jag hatar er. kan ni lämna mig ifred?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0