Säg, "godafton kriminalinspektör .. förlåt att ögonen är röda"

Det blir ytterligare en jobbdag, imorgon. Klara, fulingen, tog nattpasset inatt vilket jag ville haaa! Men jag får nöja mig med att ta ett dagspass imorgon. Sweet.



Många faktorer gör att longboardköpet inte är alldeles för långt borta:
- johans påpekande om den fina backen som leder ner från mitt hus (ingen idé upp dock)
- augusti och september har skönaste sensommarvädret = pepp
- jag jobbar som ett pucko = mycket slantar
- 22 augusti fyller man år = mera pengar






Samtalade nyss med Cis. Det känns så in i bänken tomt utan henne hemma. Men det är väl bara en sisådär 23 dagar kvar till hon anländer till NilsEricsson igen. Jag hänger i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG, JAG SAKNAR DIG, JAG SAKNAR DIG!

2009-07-17 @ 22:03:09
Postat av: Anonym

/CECILIA :)

2009-07-17 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0