Och jag gör vad som helst för att få mitt liv att verka bättre. Ibland är en lögn det finaste man har

Nyjobbad.

Jag har funderat. Det bästa vore om jag fick fly ett tag - eller ett förbannat långt tag. Återkomsten skall innebära ett glatt liv utan bekymmer och utan jobbiga tankar. Helst skulle pengakontot vara fyllt till bredden och jobben skulle strömma in som på löpande band. Kroppen vore supertrimmad och humöret skulle ständigt ligga på topp. Så ska det vara. I min återkomst. Ge mig ... fem år?


Kommentarer
Postat av: Lindy

Du har allt det där fast du vet inte om det än och du har inte upptäkt det än...

Men du förkännar det! Puss

2009-07-23 @ 22:44:05
URL: http://mrsmrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0