Generellt tar jag två, tre glas för mycket men generellt generaliserar jag icke

Michael Jackson-febern har nått mig. Eller den började nå mig någon gång under min och Robins fina barndom. Sen återupptog jag den i högstadiet med Johanna. Sen försvann hann. Sen dog han. I mina högtalare lever han för fullt.

Josefin, som har varit i Åsa X antal ggr, tog fel buss! Mot Onsala. Ja ja, jag är inte förvånad och snart sitter hon på rätt buss. Mot Åsa. Vi ska knäcka kalla och tjöta, båda är ledig imorgon. I afton blire förmodat en liten tillställning hos någon av de fagra männen i Partille. Gôtt. Svingôtt.

Till dig: "det löser sig, det gör det alltid!"
Vi vet ju båda två. Och det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0