För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

Efter restaurangbesöket igår valde jag och Jos att dra hemåt till Sanna. Det var trevligt. Vi stannade inte länge, utan gjorde ett aktivt val att sätta stjärtarna på bänkarna utanför The Queen. Sedan Flygarnas Haga. Sedan Diamond Dogs. Jag och Josefin var irriterade av att vi slösat pengar på något vi inte ens kände av. Sorgliga själar emellanåt. Haha. Vi köpte varsin cheese och drog till Linné. Somnade fint i Lindys säng eftersom hon efter sitt gästspel hade turen att på en invit som innebar manligt sällskap.
Idag hjälpte jag Lindy med städ och erbjöd mig att bjuda på frukost vilket innebar tekakor, advokado, skinka och yoghurt. Advokadon var den viktigaste detaljen.

Promenaden skall alldeles strax avklaras. Och den ska avnjutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0