Dom tar min hand och vilseleder in i mörkret där skuggorna lever och säger sig veta svaren

Vi hade iaf tur med vädret.
Den tänkta lilla festliga tillställningen som skulle äga rum här igår, blev oerhört liten. Och den räknas inte. Den slutgiltiga skaran vid grill och chill blev jag Jossan Sune och Alex. Haha. Det var trevligt. Dom drog dock vid 21, och ersattes av Sabrina. Mer grill och chill senare mötte vi Marcus, Kaire och halva Åsas ungdomar på bussen mot stooooora staden Kungsbacka. Ännu mer bekanta ansikten skådades och kramar utdelades. John gjorde en sekundlångt gästspel innan han uppenbarligen for hem till din kära sambo. Men kvällens höjdpunkt var utan tvekan då världens bästa David knackar mej på axeln! Aaaah. Jag blir så lycklig av den karln. Vi tjötade mest hela kvällen. Jag kan aldrig hejda mina idolkommentarer. Kanske att jag börjar bli jobbig tillochmed. Höhö
Vid hemkomst ville de mogna männen Mac och Kaire bada i fotbollsplanens vattenspridare. Detta fotades.

Nu ska jag sola.
Blir det Öland Roots eller? Josie? Ha? Blire de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0