Det ska va på vissa vis. Det ger vi fan i givetvis

Jag har suttit i solstolen nu, en timme ungefär och funderat. Eller jag har rättare sagt låtit mig själv flyga tillbaka lite i tiden. Och ett minne dök upp, inget starkt sådant, men ändå, flög igenom min skalle. Första gången det tog slut mellan mig och mitt ex 2005, så gjorde jag och min lillebror en deal. Vi skulle lägga hälften var och köpa en longboard. Det var fyra års sedan och inte ett skit har skett! Haha. Jag fyller snart 21, är det försent? Näe. Jag ska ge mig fan på att det inte är det. Ha! Börjar längta lite smått nu.
Man är inte vuxen förrän man vill. Jag vill inte.




Hela dagen lång!

Kommentarer
Postat av: Johan

Det ska ju tilläggas att du har den ultimata jävla longboardbacken från ert hus och ner till bussen. Köp!

2009-07-16 @ 07:39:27
URL: http://schooner.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är aldrig för sent att göra någonting! :)

2009-07-16 @ 07:59:22
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0