Wörk it baby

Jap. Jag har jobbat.. igen! Och imorgon är det den fantastiska jobbtiden 07:15 - 16:30. Men ska nog smita så jag hinner bussen 16:15 till Johanna i Götlaborg. Där ska vi växla ett par ord eller 100 över en kopp kaffe. Fint det.
Sen till en helt totalt superoväntad nyhet. I slutet av januari alternativt början av februari skall jag vara "testinneboende" hos en gammal bekant vid namn Joel. Under den tiden blir jag en kålltorpare. Sjukt oväntat somsagt.. Haha, fast jävligt kul. Man får som man vill när man innehar Spotify. Mohaha.
Och det allra allra bästa, min löneavi från pucko-Manpower har landat i rätt bredvlåda, det vill säga här i Åsa. Det innebär att jag blev X antal kronor rikare. Sweet sweet sweet.








Igår hade jag den mysigaste kvällen på länge. Sabrina och Cecilia är extremt najs.
Fred ut och en puss

Kommentarer
Postat av: cecilia

du e också jääla nice, och tillsammans utgör vi den niceiga trion :D

det va faktiskt blodpudding potatisbullar o bacon, HAHAHAH

2009-01-08 @ 23:39:46
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0