WIV

Överlägset störst plats i mitt musikhjärta. Brutalt överlägset.

Sitter här med en liter av nyponsoppa. Jag förmodar att det är min största last i livet. Nyponsoppa och tuggummi, det silvriga paketet Extra. Nyponsoppan är dagen till ära lite av en förrätt. En förrätt innan vi ska hugga in på pölsekorv och hemmagjort potatismos. Svennebananer med lite dansk touch. Ljuvligt.
Idag hälsade vi på mormor. Hon är ball. "Heeej vad stor du har blivit. Heter du Lena?" Wellwell, hon hade ju klart varit ballare om hon sluppit att bli senil. Jag och Fikamorsan var en sväng i Kållered, hämtade mina stövlar som varit hos skomakaren sen 16 oktober, haha. Sen giiivetvis en fika på Ikea. 


















Kommentarer
Postat av: cecilia

ikea is the shit!!!

2009-01-12 @ 19:21:59
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Jo´hanna

men lilla mormor. söt, inte lätt att bli gammal alltid.

2009-01-13 @ 12:14:14
URL: http://yoho.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0