When push comes to shove

Nu sitter jag här i mina funderingar. Det kretsar mestadels kring den stora frågan om jag skall baka en kladdkaka. En kladdkaka sitter ju alltid fint, speciellt på en fredag. Saken är då den att vi har typ 2 matskedar kakao. Det räcker inte. Man ska ha fyra eller fem i min specialare. Å andra sidan har jag en och en halv chokladkaka, mjölkchoklad. Det går väl att ersätta kakaon med det, antar jag. Tror det blir ett försök med detta.

Helt ärligt så har jag nog varit inne på When in Viennas myspace och lyssnat kanske 257 ggr senaste månaden. Det är något alldeles speciellt, jag kan inte tröttna. Det går inte att tröttna. Nu längtar jag till Sabrina kommer hem så vi kan styra upp fler bokningar med bandet. Och massa annan bra skit också dessutom.






WHENINVIENNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0