The Revival of Love and Music

rubriken: TROLAM



Sabrina: Haha, jag var sådär hemskt Sofie-ocharmig  som bara jag kan lyckas bli. Pratade med allt och alla, spillde ut öl i Lindys väska och fick i mig kanske sju öl för mycket. Inte okej! Men får väl hoppas att de flesta andra var på samma nivå så de inte minns heller. Jag hade inte möjlighet att spela klart bingon heller, för min bricka (och Lindys väska då) var dyngsur av ölen jag slog ner när jag skulle snacka med Emanuel. Hahaha, du skulle varit där!

Idag har jag hängt med Johanna, käkat sushi, köpt byxor och ett armband. Nu sitter jag faktiskt i Åsa och funderar på att sova kvar eftersom mor min är ledig imorgon. Det innebär bland annat att vi kan styra upp en snögg mobil till mig, för den jag har nu duger bara i krig och svält. Och nu är det iochförsig inte krig och iochförsig inte svält än heller.
Idag åkte indierna H&J till Indien. HASÅKULDÅ!






På lördag är det Oh Jollity i Henriksberg. Kul ska man ha.




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0