"Risigt"

Det ordet har printat sig fast.


Javel javel. Boel och jag hamnade på Kings Head där även en arbetskamrat till henne befann sig. Det var trevligt och socialt. Alltid gött att tjöta lite änna. Ett par öl och klockslag senare tog vi tåget, dvs vid 00:17-snåret. Boel åkte enda ner till Kungsbackabana medan jag hoppade av redan i Kållered. Där blev man upphämtad, haha, och förd till en mindre tillställning men ack så festligt. Ett par tre öl till och massa prat med John. Ångrade först att jag ens pallrade mig dit, men efter snacket kändes det välbehövligt. Nåväl. Tillochmed skjuts hem lyckades man få. Ända fram till dörren.







Idag mår jag ganska risigt, av en mängd olika anledningar. Sentimentalt. Idioti.

Förlåt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, min filippinska kusin tycker du ar snygg, haahaha >D

2009-01-18 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0