Nöjd

Jag vet inte riktigt hur mitt resonemang skall lyda, hur jag skall resonera över huvudtaget, när det kommer till om kvällen var lyckad. Det var egentligen inte så extremt mycket folk, utan sådär som det brukar vara, lite lagom. För klubbens del var det en medelmåttig afton. Summan av kardemumman för min personliga del dock var en av de allra allra allra allra mest fina kvällar någonsin. Jag omslöts av goda vänner samt bekanta och trivdes mer än väl. Under denna kväll blev jag mer eller mindre frälst av When in Viennas enastående spelning. Inget som helst alls illa gentemot de andra banden, men det där med WIV är något utöver det vanliga. Folket, stämningen, musiken, rösten! Jag är inte den som är den som lipar och fjantar mig, men för en stund stod jag med tårar i ögonen. Det är inget man kan eller ens ska försöka att förklara. Jag har sett hundratals spelningar. Bra, dåliga, mediokra, men den här var inget annat än fantastisk. Keep your eyes wide open, så ses vi på Ullevi.







































David Martell & When in Vienna

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet sötnos

2009-01-04 @ 09:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0