Melankoli

Ojsan hoppsan hej va slappt allt är nu, återigen. Efter att ha känt på mina egna ord att det är värt att jobba, så föll jag tillbaka fortare än blixten ner i samma melankoliska leverne igen.

Mitt drömscenario 2009 ser ut såhär:
Ett jobb ploppar upp och jag trivs med det, samt att det ger lite klirr i kassan en gång i månaden. Tillsammans med Palle hittar vi en übernajs lägenhet, som endå inte är så extremt dyr. Detta jobb behåller jag tills den förmodade comebacken i Oslo infinner sig. Gör den inte det, är jag endå i ett nöjt stadie där jobbet är värt att fortsätta med. Faktumet att mina tre närmsta flyr landet/staden inte lyckas gör så enormt stort inflytande på mitt humör och livskvalité vore bra. Utan tvekan kommer jag saknar skrällena, men I'll have to stay strong. Haha. Sen när hösten/vintern börjar krypa sig allt närmre, far jag till Australien men en ännu okänd trupp människor. Jossan? Emelie? Boel? Själv?






Jossan är inte hemma. Sabrina åker nästa onsdag. Johanna åker i februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0