Lammkött


I min inbillning har det alltid sagts att det är killar som gillar yngre tjejor. Men i helskotta heller, jag börjar ju spana in de såkallade "lammkötten". När jag i min ensamhet sitter och tycker att "ååh dom är ju så söta och fina", kommer jag på mig själv och försöker genast sluta upp. Men hur lätt är det? Och ska jag ens sluta? Näe, jag tänker inte sluta. Även fast jag försöker, mot min vilja. Från och med i skrivande sekund; tyck om yngre om du vill Sofie! Alltså, för att klargöra, pratar vi inte om typ nittiotvåor, utan åttionior mestadels. Musikbarnsåttionior. Åh Sabrina du vet vad det handlar om. Ja ja ja, jag svamlar så mycket.








Det finns en vän jag tänkt på hela dagen, samt varje dag sen senast vi sågs och talades vid. Hoppas innerligt hans dag gick fint. Vågar inte riktigt höra av mig. Än.
Allt kommer lösa sig. Snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lammkott is he shit. Haha vi kommer bli 40 ar och ragga pa 20 aringar. Odet.

2009-01-22 @ 11:42:21
Postat av: cecilia

lammkööött! vi börjar bli gamla nu sofie. sluta upp. ;)

2009-01-22 @ 12:07:32
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/
Postat av: Malin

Du vet Sofie, musikbarnsåttioniorpojkarna kan vara himla fint. Tur att jag kan titta på dem utan att ens känna mig gammal - egentligen (fast jag gör det ändå och tycker att jag knappt borde gå lägre än åttiofempojkar...).

2009-01-22 @ 16:25:45
URL: http://mistcoloured.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0