Karate

Ojojojoj. Igår alltså. Nu kan jag förmodligen aldrig besöka bingon igen. Jag och mitt gäng - skabbiga trion - var nog onyktrast på stället. Jag vandrade runt och bokade band typ. "Åååh hur gåre för ditt band? Jag och Sabrina vill boka er i vår" Haha, charmen var påslagen minsann.
Idag har skabben x 3 utfört massa bra grejor. Vi har lunchat på Condeco och det var superäckligt. Eller inte morotskakan då.. Sen gick vi och solade på Valhalla, och hämtade Anna. Sen åkte vi till ÖB och handlade lite, sedan Willys och handlade mycket, sedan Chilli och handlade en übernajs tavla. Sen så, då  tusan vare restaurangbesök på Linnégatan i form av La Sombrita. Helt brutalt jävla gott. Har nog dock aldrig varit såhär mätt. Och aldrig ätit så mycket under en helg någonsin. Inatt åt vi Donken-meny och sedan lite färdmat på spårvagnen genom en till stor pommes. FRESH.







Imorgon ska jag stytra upp mitt liv. Imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aldrig bingo igen? HAHAHA

2009-01-28 @ 13:23:40
Postat av: Anonym

da maste nagot seriost javla daligt ha hant. >D Men vada, for intressegrejen da eller?

2009-01-28 @ 13:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0