Jag drar nu - skulle dratt för längesen

Näääää, justdetja!
Det är ju inte jag som har åkt eller skall åka. Det är ju alla andra som gjort alternativt skall göra det. Jossan - som sagts, nämnts och påmints om - mycket, Sabrina i onsdags, Johanna i februari, och trion JohannesHampusHenke lämnar Götet för Indien. Min avundsjuka lyser igenom mig lika tydligt som E.Ts lampa i fingret. Fast det är en bra avundsjuka. Det vill säga att nu jääklar ska jag skaffa jobb och spara till en egen tripp. Och så är det spännande att följa andras äventyr, och låtsas som man är där. En liten gnutta inspiration infinner sig också. Eller en stor gnutta kanske.


Idag har jag arbetat med mina gamlingar. Det var fint, men snart kommer det inträffa något jag helst hade velat slippa. Det kommer bli riktigt jobbigt. Min absoluta favorit.
Sen ett återbesök i Gamlestan. Kaffe med Johannes och Hampus inkluderat även Maryland cookies double choco chip. Dock hade jag redan ätit två bitar marängtjosan på worket så var inte så kaksugen. Men en slank ner. Och nog har jag druckit uppemot en liter kaffe idag. Speedigt.



Herregud, sluta tänk.
Sabrina, kom hem nurå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0