Fin respons

Lite fin respons har jag fått angående lammkött. Det är alltså OKEJ!


Musiken som lyssnas på nuförtiden är till 97% göteborgsk. Vet inte riktigt vad som flugit i mig, men sju helsike vad jag gillar det. Kasban är dundersköna. Lite Bo Kaspers-inspirerat och lättsamt. Passar perfekt efter några timmar på jobbet när man ska "varva ner såattsääja".
På söndag blir jag en riktigt gôteborgare i samband med att min säng flyttar in i en lägenhet i Kålltorp. Där ska jag prov-bo hos Joel, vilket jag är säker på att det kommer fungera. Bara grejen att komma ifrån Åsa känns helt jäkla underbart. Det är inget kul att ogilla stället där man bor. Jag går bara runt och är sur på allt och alla hela tiden då. Sry.


Ååååh! Imorgon blir det en öl eller sju med Lindy och sällskap. Ser fram emot det väldigt mycket, hon har tydligen göttit skvallre på lager. eftersom vi inte träffats ordentligt på länge så skall det bli så rooligt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0