Djuret

Jag sitter och lyssnar på ett göteborgsk band vilka kallar sig för Djuret. Det låter bra. Det klingar fint. Helt enkelt så tycker jag om det. Sällan lyssnas det på pop i mina hörlurar/högtalare nuförtiden, så när man väl hittar ett bra band inom den genren får man passa på. Och ta vara på det. Ooooooh att inte Sabrina var hemma så vi kunde planera fett med bra band att boka i vår. Innan vår konkurrent tar alla våra idéer. Man skall tydligen inte "nämna band till andra bandbokare för då snor dom idén" Det är precis vad denne personen i fråga har gjort.
Vi ville boka Oh Jollity - snodde!
Vi ville boka Kruthusgatan - snodde!
Vi ville boka Those dancing Days - snodde!
Som Sab sa "Nu fattas det bara att han bokar SMK"
Jap. Om SMK bokas i vår ska vi stämma jäkeln. Haha nä. Men det sura med hela grejen är att vi får ju ingen cred för det. Och det komiska är att han glömt att vissa av banden ens fanns fortfarande. Dumma oss som kläcker ur oss att de existerar även idag. Nåväl. Man får vara glad att man slipper allt marknadsföringsståhej och endå får se banden :)



"ååååh kyss mig nu. innan allt tar slut"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0