Å to the S and A

Haha. Nu sover jag i Åsa för andra natten, trots att min säng står i Kålltorp. Till saken hör då att det kaosar rejält på Pölagården imorgon, så jag var änna snäll och tog en heldag på jobbet. 07:15 - 16:30. Passar fint innan man ska ut på rabalder till kvällen. Det blir nog Storan imorgon med Johanna. Och antagligen föris i Kålltorp, har dock inte angivit förslaget för Johanna än. Rätt bra om hon vet om att föris gäller! Ska ringa henne sen.

Jag har fått en ny mobil. Ooh va gött. Kan äntligen min lille lillebror få tillbaka sin mp3 som jag har tagit beslag på sedan flytten till Marklandsgatan i oktober. Jag är en dum syster.








Nu ska jag göra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0