The Kooks

BRA!

Idag är det onsdag. Som alla andra dagar i mitt nuvarande liv så jobbar jag inte. Det suger. Jag ogillar fruktansvärt mycket att inte ha ngt jobb. Jag blir rastlös, sover hela dagarna och får inga pengar på kontot månaden efter. Surt, surt så in i bänken. Å andra sidan tycks jag tro att jag har oändligt mycket pengar eftersom dom bara sinar mer och mer. Min ursäkt är att man lever bara en gång.
Mitt upplägg är som följer: på torsdag blire Svanen för att se Djurets spelning. Sen nästa torsdag blire välkommenhemsabrina-kväll på Sticky för att se Kruthusgatan. Efter det mina vänner, ska jag ha ett par tre-fyra-fem vita veckor. Och jag menar vad jag säger nu. Tror jag.

Jossan kommer hem for real i maj från Åre. Då drar vi fortare än blixten upp till Oslo. Den slutgiltiga gruppen är långt ifrån klar. Vore fantastiskt kul om det blir ett skönt gäng och därmed ett gött kollektiv. We'll see.



Ba ba.

Kommentarer
Postat av: cecilia

det är nästan så att jag drämmer te med ett par vita veckor också. typ vita veckor + motion och käka nyttig mat. im turning in to a sack of potatoes.

2009-02-11 @ 12:29:19
URL: http://heyholetsgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0