Svaniz




Igår:
Kvällen vi skulla fira Sabrinas hemkomst. Haha. Jag Sabrina Cissi och Arna började med lite chill i lägenheten och drog mot Sticky redan klockan åtta, så vi kom in innan nio. Rika som små troll. Ett relativt flummigt besök, pratade lite för mycket med för många. Jag och Sabrina fick ett infall och traskad bort mot Jazzhuset och klubbade lite. En mängd bekanta nunor. Däribland Ska'Lmans trummis Kalle. Hahahaha! Om detta hade varit för fem åre sedan hade jag blivit crazy. Men nu vare nu, så jag bara garvade åt att en människa kan utvecklas så brutalt lite på fem år. Samma samma samma. Helt sjukt. Sen så skrek jag och Sabrina till oss en lång, brunhårig trummis till vårat bord. Haha. En skön men samtidigt oskön kväll. Men det är befriande att bete sej fjantigt ibland. Släppa lite på tyglarna.
Idag:
Mår jag inte så bra. Men mor ska laga min favoritmat så det kan bara bli bättre.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0