Sunrise

Åååh jäklarns vad ljuvligt väder det är idag. Vaknar upp och rummet är ljust som solen. Det är sooool i Schweden! Waah.

Jag hade verkligen en av mina bästa utekvällar nånsin igår, topp två 2009 i konkurrens med min och Sabrina kväll på Sticky. Det var perfekt, nästan då, fick inte min lilla smakprovssked men. Bandet var grymma så in i fanders, hade en massa sköna diskussioner, drack alldeles lagom mycket (!), dansade mig varm som om det vore sommar, träffade massa old folks. Oh va nice. Så fantastiskt nice alltså.
I afton ska jag jobba, wiieeho! Det är med mina oldies, har itne träffat dom på flera flera veckor. Det ska bli trevligt. Fredagar är alltid så mysiga. Nu ska jag göra te, dra till Åsa och njuta av soooolen!



/Love S






i'v always thought i will end up with you eventually.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0